Účetnictví a personalistika pro vaši firmu
-
Výpočet daně z příjmů FO a PO
-
Zpracování účetních závěrek
-
Výpočet mezd a mzdových nákladů
Daňová evidence a podvojné účetnictví
Daňová evidence – je určena pro podnikatele – OSVČ, kteří nemají povinnost vést podvojné účetnictví (do obratu 25 miliónů Kč) a poskytuje přehled o příjmech a výdajích, majetku a závazcích. Služba zahrnuje m.in. vedení pokladny, banky, interních dokladů, evidence DPH atd. a sestavení podkladů pro daň z příjmů, mzdy a personalistiku.
Podvojné účetnictví – je povinné pro společnosti a zahrnuje vedení účetního deníku, vedení hlavní knihy, pokladny, banky, evidence DPH, pomocných knih – evidence interních dokladů, pohledávek, závazků, evidence zásob, evidence majetku a sestavení podkladů pro daň z příjmů, mzdy a personalistiku.
Ceník
Ceny účetních služeb jsou stanoveny na základě počtu zaúčtovaných dokladů v daném účetním období. Základní cena se vztahuje na zpracování až 30 položek za měsíc. Cena za každou další položku činí 30 Kč.
Co zahrnuje služba
- Vedení evidence DPH
- Výpočet daně z příjmů fyzických (FO) a právnických osob (PO)
- Zastupování firem před úřady
- Podpora a poradenství související s podnikáním
Mzdová a personální agenda pro Vaši firmu
Poskytujeme komplexní zpracování pracovních smluv, DPČ DPP a ostatních smluv – od vedení personální dokumentace, přes přípravu veškerých formalit souvisejících se zaměstnáním, až po registraci zaměstnanců u sociální a zdravotní pojišťovny a vyhotovení příslušných přihlášek a přehledů.
Ceník
Cena personálně-mzdových služeb je stanovena na základě počtu zaměstnanců a zpracovávaných dokumentů. Cena platí pro zpracování pracovních smluv do 25 osob.
Co služba zahrnuje
- Výpočet mezd a souvisejících nákladů
- Příprava výplatních pasek
- Zpracování přehledů a přiznání pro finanční úřad, správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
Kontaktujte nás
Kontaktní formulář
Proč si vybrat účetnictví od Kancelář29
-
Dedikovaný účetní a mzdový specialista
-
Osobní i online obsluha
-
Konzultace bez omezení
-
Kompletní zastupování před úřady
-
Náklady založené na počtu dokladů nebo zaměstnanců
Specializovaný účetní
pro vaši společnost
FAQ
-
Jaké dokumenty jsou potřeba k zahájení spolupráce s účetní kanceláří?
Právnická osoba – platný výpis z obchodního rejstříku
Fyzická i právnická osoba – platný výpis z živnostenského rejstříku
A dále:
• kdo bude společnost zastupovat – za účetnictví/daňovou evidenci?
• kdo bude společnost zastupovat – za mzdovou a personální agendu?
• vedení účetnictví v kalendářním nebo hospodářském roce?
• datum zakončení prvního účetního období
• placení záloh na daň z příjmů – termíny, částky?
• plátce DPH – Ano/Ne?
• datum registrace k DPH?
• režim plátcovství – měsíční/čtvrtletní?
• plátce jiných daní (např. daň z nemovitých věcí, silniční daň, spotřební daně…)?
• další provozovny v ČR?
-
Jakým způsobem předávám dokumenty do účetnictví?
Účetní doklady, podklady, hlášení apod. lze do účetnictví předat v našem sídle (není-li dohodnuto jinak) a pokud existují v elektronické podobě, lze je předat též formou e-mailové zprávy. Stejným způsobem se pak předají účetní sestavy, výkazy a daňová přiznání.
-
Jak se stanovují ceny za účetní a mzdové služby?
Ceny účetních služeb jsou stanoveny v Ceníku účetních služeb na základě počtu zaúčtovaných dokladů v daném účetním období. Základní cena se vztahuje na zpracování až 30 položek za měsíc. Měsíční paušál pro vedení účetnictví činí 2.500 Kč a pro daňovou evidenci je to 1.500 Kč. Cena za každou další položku činí 30 Kč. Cena za měsíční vedení mzdové agendy je 300 Kč/ zaměstnance.
-
Mohu počítat s podporou účetního při jednání s úřady?
Samozřejmě, můžeme vás zastupovat na základě plné moci před OSSZ, zdravotními pojišťovnami a Finančním úřadem, a to včetně podpisů a přijímání a odesílání dokumentů jak poštou, tak prostřednictvím datové schránky poskytovatele.
-
Jaké povinnosti přebírá kancelář v oblasti personální a mzdové agendy?
Na základě vhodných podkladů připravíme pracovní smlouvu, smlouvu o výkonu funkce, DPP a DPČ a veškeré přihlášky a odhlášky zaměstnanců. Vypočteme měsíční mzdy a předáme výstupy jak klientovi, tak na příslušné úřady. Zpracujeme roční mzdovou závěrku a vyúčtování daní zaměstnanců.
-
Jak probíhá proces výpočtu mezd a přípravy deklarací?
Na základě podkladů vypočteme měsíční mzdy a předáme výstupy jak vám, tak na příslušné úřady. Výstupy předáme na úřady prostřednictvím datové schránky a klientovi e-mailem.
-
Mohu konzultovat s účetním daňové otázky související s podnikáním?
Ano, telefonické, e-mailové konzultace jsou poskytovány klientovi v přiměřeném rozsahu v rámci jeho měsíčního paušálu. Pokud by se ukázalo, že požadované poradenství přesahuje časový a věcný rozsah smlouvy, klient si je může objednat samostatnou objednávkou. Na vaši žádost zajistíme služby daňového poradce a auditora.
Ostatní služby
-
Virtuální sídlo
Virtuální sídlo
- Sídlo firmy od 250,-Kč/měsíc
- Přebírání a skenování korespondence bez limitů a příplatků
- Zasedací místnost v ceně
-
Prodej společností
Prodej společností
- Vše zahrnuto v ceně
- Rychlé a spolehlivé provedení
- Minimální formality
-
Zakládání společností
Zakládání společností
- Všechny náklady a poplatky jsou zahrnuty v ceně
- Minimální formality na straně klienta
- Rychlá a efektivní registrace společnost
Naše lokalita
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava