Virtuální sídlo Ostrava - Adresa pro firmy v centru Ostravy

  • Sídlo pro firmy již od 250,- Kč bez DPH/měsíc

  • Přebírání a skenování korespondence bez limitů

  • Zasedací místnost v ceně

Ceník

  • 6 měsíců
    400 ,- Kč
    Cena za měsíc
    Platba předem – 2.400,- Kč
  • 12 měsíců
    300 ,- Kč
    Cena za měsíc
    Platba předem – 3.600,- Kč
  • 24 měsíců
    250 ,- Kč
    Cena za měsíc
    Platba předem – 6.000,- Kč
Ceník dodatečných služeb

Naše nabídka

Virtuální sídlo Ostrava neboli virtuální kancelář Ostrava umožňuje umístit sídlo společnosti v Ostravě na prestižním místě, aniž byste museli vynaložit vysoké náklady na pronájem fyzické kanceláře nebo na zaměstnance pro její obsluhu. V rámci našich služeb získáte souhlas s umístěním sídla bez zbytečných komplikací. Naši zaměstnanci zajistí obsluhu korespondence adresované vaší firmě, včetně každodenního přijímání dopisů a balíků bez omezení, e-mailové notifikace do 24 hodin, skenování dle přání zákazníka a archivace originálů po celou dobu trvání smlouvy.

To vše je zahrnuto v jedné ceně, bez dodatečných příplatků. Naši adresu můžete použít na webových stránkách vaší společnosti nebo na propagačních materiálech. Virtuální sídlo firmy ostrava je ideálním řešením pro firmy, které teprve začínají podnikat, pro lidi, kteří pracují z domova a nechtějí nebo nemohou registrovat firmu přímo tam, pro poskytovatelé služeb, které nevyžadují fyzickou kancelář, ale i pro ty, kteří v rámci svého podnikání hodně cestují (mají tedy jistotu, že žádná korespondence nebude přehlížena).

Proč stojí za to svolit virtuální sídlo Kancelář29

  • Sídlo Vaší firmy v centru Ostravy již od 250 Kč bez DPH za měsíc,
  • Služba all inclusive – všechny služby jsou zahrnuty v ceně, neexistují žádné limity a příplatky,
  • Přijímání veškeré korespondence pro Vaši firmu (včetně doporučených dopisů a balíků)
  • Skenování veškeré přijaté korespondence bez limitů a příplatků,
  • Každodenní notifikace e-mailem o přijaté poště,
  • Archivace přijaté korespondence po celou dobu trvání smlouvy,
  • Zasílání korespondence na uvedenou adresu,
  • Možnost vyzvednutí korespondence v pracovní dny od 8-16,
  • Vstup do zasedací místnosti v ceně, včetně bezplatného a neomezeného kávového servisu (káva, čaj, voda),
  • Četné doplňkové podpůrné služby při zahájení podnikání, včetně rychlého založení společností a prodeje ready made společností.

Objednat smlouvu

    KROK 1 Forma podnikání
    Forma podnikání
    Je firma již zaregistrována?
    KROK 2 Údaje subjektu
    Jméno a příjmení
    Adresa bydliště
    Telefonní číslo
    Adresa e-mail
    Jméno a příjmení
    Datum narození
    Adresa bydliště
    Telefonní číslo
    Adresa e-mail
    Plánovaný název společnosti
    Telefonní číslo
    Adresa e-mail
    Název společnosti
    Telefonní číslo
    Adresa e-mail
    Jméno a příjmení zástupce
    Funkce zástupce
    Datum narození zástupce
    Adresa bydliště zástupce
    KROK 3 Údaje smlouvy
    Způsob podepsání smlouvy
    Způsob účtování
    Skenování
    Dodateční informace

    Máte zájem?
    Máte dotaz?
    Kontaktujte nás

    Szymon Miśkiewicz
    Plnící povinnosti vedoucího ředitele
    Szymon Miśkiewicz

    Naše lokalita

    Soukenická 877/9,
    702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

    FAQ

    • Kterému finančnímu úřadu budu podléhat?

      Společnosti se sídlem Soukenická 877/9 v Ostravě podléhají I. finančnímu úřadu (Finanční úřad – Územní pracoviště Ostrava I, Jurečkova 940, 700 39 Moravská Ostrava a Přívoz)


    • Jak mohu začít využívat virtuální sídlo?

      Je nutné podepsat smlouvu a zaplatit vybranou variantu předplatného (6, 12 nebo 24 měsíců). Údaje je možné poskytnout e-mailem na adresu kontakt@kancelar29.cz nebo pomocí formuláře na našem webu (odkaz). Na základě obdržených údajů připravíme smlouvu. Podepsat jej budete moci u nás v kanceláři nebo na dálku (prostřednictvím e-mailu obdržíte návrh smlouvy k vytištění a podpisu, který je pak potřeba nám zaslat poštou).


    • Jaké dokumenty jsou potřebné k uzavření smlouvy?

      Pro přípravu smlouvy je nezbytný výpis z rejstříku, ve kterém je společnost zapsána, tedy z obchodního rejstříku v případě právnických osob nebo ze živnostenského rejstříku v případě osob samostatně výdělečně činných (živnostníků). Pokud firma ještě nevznikla, připravíme smlouvu na základě prohlášení (v případě společnosti jedná se o prohlášení jednatele) a do smlouvy doplníme IČO po zápisu firmy do rejstříku.
      V případě společnosti si s námi můžete sjednat spolupráci i předem a smlouvu na sídlo uzavřít až po podpisu zakladatelské listiny (společenské smlouvy). Pak by měl být místo prohlášení předložen notářský zápis.


    • Lze smlouvu na virtuální sídlo podepsat na dálku?

      Ano, smlouvu na virtuální sídlo lze podepsat na dálku. Jak to vypadá? Na zadanou e-mailovou adresu zasíláme návrh smlouvy připravený na základě údajů obdržených od klienta (ve formátu PDF). Klient obdržený soubor dvakrát vytiskne, podepíše smlouvy a odešle je do naší kanceláře. Vracíme 1 vyhotovení smlouvy podepsané z naší strany.


    • Je možné zaregistrovat společnost s adresou virtuální kanceláře před podpisem smlouvy?

      Bohužel to není možné. Souhlas s umístěním sídla na naší adrese je vydán až po podpisu smlouvy a po úhradě zvoleného předplatného.


    • Budu dostávat informaci o přijaté korespondenci?

      Samozřejmě. Notifikace o přijaté korespondenci jsou zasílány na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, zpravidla ihned po obdržení dopisů nebo balíků (smlouva stanoví odeslání oznámení do 24 hodin od okamžiku převzetí zásilky).


    • Je možné skenovat přijaté dopisy?

      Jistě. Pro zákazníky, kteří si to přejí, můžeme korespondenci otevřít a naskenovat její obsah. Skeny takové korespondence jsou zasílány na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě spolu s notifikací o přijetí dopisu. Neuplatňujeme žádné limity a neúčtujeme žádné další poplatky za skenování. To vše je již zahrnuto v naší ceně.


    • Jak si mohu vyzvednout originály korespondence?

      Podnikatel (v případě OSVČ) a jakákoliv osoba oprávněná k zastupování (v případě společností) je oprávněna vyzvedávat originály korespondence v naší kanceláři. Kromě toho můžete zmocnit někoho k vyzvednutí korespondence. Plná moc k vyzvedávání korespondence může být jednorázová nebo dlouhodobá. Měla by být písemná. V krajních případech přijímáme i zmocnění zaslaná z e-mailové adresy uvedené ve smlouvě. Příjemce korespondence je povinen předložit platný doklad totožnosti. Korespondenci je možné vyzvednout v našich provozních hodinách, tedy od pondělí do pátku od 9:00 – 17:00 hodin.


    • Jaká jsou pravidla pro využívání zasedací místnosti?

      Na základě smlouvy obdrží každý klient 10 hodin k využití v zasedací místnosti v daném kalendářním roce. Nevyčerpané hodiny se nepřevádějí do následujícího roku. Pokud bude tento limit vyčerpán do konce kalendářního roku, může si klient, který chce místnost nadále užívat, koupit další hodiny za cenu dle aktuálního ceníku (odkaz ke stažení ceníku doplňkových služeb). Zakoupené hodiny lze využít kdykoliv. Pro klienty zajistíme bezplatný kávový servis (voda, káva a čaj), který je doplňován neomezeně dle vašich potřeb.


    • Jak si mohu rezervovat konferenční místnost?

      Chcete-li zasedací místnost využit, je třeba ji dřív rezervovat. Doporučujeme vám, abyste tak učinili s předstupem. Místnost samozřejmě, pokud možno, zpřístupňujeme i v nouzových a neohlášených situacích. Místnost je možné rezervovat e-mailem (paulina@kancelar29.pl, kontakt@kancelar29.cz) nebo telefonicky (+420 778 523 020). V každém případě obdržíte potvrzení o rezervaci e-mailem.


    • Co když bude ukončena proplacená smlouva?

      Pokud je to klient, kdo ukončí smlouvu před uplynutím předplaceného období (6, 12 nebo 24 měsíců), pak se v této situaci nevrací peníze za nevyčerpané období. Pokud však smlouvu vypoví KANCELÁŘ29 před uplynutím lhůty, obdrží zákazník peníze v poměru k nevyčerpanému období. Vrácení se provádí na číslo bankovního účtu poskytnuté klientem.


    Ostatní služby

    • Prodej společností

      Prodej společností

      • Vše zahrnuto v ceně
      • Rychlé a spolehlivé provedení
      • Minimální formality
    • Zakládání společností

      Zakládání společností

      • Všechny náklady a poplatky jsou zahrnuty v ceně
      • Minimální formality na straně klienta
      • Rychlá a efektivní registrace společnost
    • Likvidace společností

      Likvidace společností

      • Příprava kompletní dokumentace
      • Komplexní poradenství
      • Zajištění zastoupení u notáře